v chatu 
 
Vše nejlepší Jetysovi
7.5 00:10 cetlyk

Vše nejlepší Cetlykovi
7.5 08:19 jetys

Pojďte na chat - Noční téma
17.2 10:59 jetys

Pojďte na chat - Noční téma
10.2 20:21 jetys

Pojďte na chat - Noční téma
27.1 12:45 jetys

Pojďte na chat - Noční téma
20.1 16:10 jetys

Pojďte na chat - Noční téma
13.1 12:06 jetys

Jetýsek se zkusí znovu vrátit
13.1 12:06 jetys

Dnes chajda neni
21.10 17:49 jetys

Pojďte na chat - Noční téma
7.10 15:20 jetys

pro přidání příspěvku se, prosíme, přihlaste


zpět k obsahu

2.1.2007 16:45cetlyk 
Česká posádka na DAKARU
Náš kamarád Míla Janáček právě dnes odcestoval na světový závod :) Pokud máte zájem kouknout na fotky http://www.offroadsport.cz/index.php?act=galleryone&id=81 Kdo se chce dozvědět víc http://www.offroadsport.cz/ Držíme palce startovnímu číslu 457 :)
2.1.2007 16:57
Dakar
Pěknou mají mašinku, snad se jim to podaří a aspon dojedou do cíle ;)
2.1.2007 17:03
re: dakar
maji na nakladaku hned za kabinou MOC pekny logo :)) nejaka archa, nebo co :)
2.1.2007 17:34
Dakar
Jo ta Vaše o jiné neví psisko no
2.1.2007 17:48
dakar
Držíme Milovi palce :)
10.1.2007 22:21
Dakarské aktuality (kopie mejlu)
To podstatné z dnešního dne je asi to, že jsme opět v cíli! Takže hlavní cíl splněn. Držíme si solidní umístění v etapách, okolo toho třicátého místa a celkově se motáme taky tam. Když jsem, ale slyšel před minutkou o tom, že Čagin šel s Kamazem třikrát přes střechu, tak si uvědomuji, že může být i hůř. Dnešní trať 5. etapy z Quarzazate do Tan Tanu byla velmi nebezpečná, neboť byla tažena po úzkých horských kamenitých cestách a když už jste se dostali na náhorní planiny, kde se dalo jet trochu svižněji, čekali na nás zrádná vyschlá řečiště. Již jsem o nich psal. Jsou naprosto neviditelná, neboť kamenitý terén splývá a prakticky se hodně špatně odezírá jeho charakter. Na to právě asi doplatil zmiňovaný Rus. Nutno dodat, že tam jel asi i podstatně rychleji než my. Naše dieselové Pajero vyvine na šotolinových cestách maximální rychlost okolo 150 až 160 km/h. Průměrně zde máme něco přes 120 km/h. Benzínová auta s velkými objemy okolo 4 litrů a s podstatně delším rozvorem zde jedou minimálně o 20 – 30 km/h více a když nás dnes předjížděl ze zádu startující Robie Gordon se svou buggy Hummer, bylo to jak z jiné dimenze!:-) My jsme si ale řekli, že naším cílem není honit se za dílčími etapovými umístěními a tak máme neustále na paměti prioritní cíl naší mise a tím je dojet do Dakaru! Asi se stále opakuji, ale jak se říká opakování je matka moudrosti a v tomto závodě je třeba používat mozek častěji než vášně…Teď již naši mechanici pilně pracují na autě, které poprvé utržilo pár ran. Následky velkých ran od neúprosných balvanu nese duralová ližina pod autem a zadní ramena. Ližinu se kluci snaží dostat do původního tvaru a ramena se budou měnit. Pneumatiky BG Goodrich G3 Rock, které jede asi 99% závodníků, jsme jeli poslední dvě etapy a jsou také již zralé na výměnu, ale nebýt jich, tak se asi defektu nevyhneme. Práce na voze je tedy dost a bude třeba jej připravit tak, aby bylo v ranních hodinách opět připraveno do další, již 6. etapy. V šest ráno startují auta k přejezdu do Mauretánie (414km), kde bude odstartována 6. speciálka dlouhá opět téměř 400km s cílem v Zoueratu. Je z poloviny pískového charakteru a tak si opět užijeme nadmíru duny… doufám, že i po další etapě bude o čem psát! Pěkný den přeje z Tan Tanu

Míla Janáček
10.1.2007 22:30
Dakar
Jen at jim to jede klukům ;)
11.1.2007 07:40
Dakar - hodně štěstí
jj ať jim to jede a hlavně dojede ;)
11.1.2007 14:36
Dakar
Tož ať Vám to jede a nenechejte se zastřelit nějakým saracénským partyzánem.
14.1.2007 00:30
Dakar aktuálně
Tak tady je ta dnešní zpráva, pokud budete mít čas, tak naživo nás můžete slyšet zítra (neděle) v Radiožurnálu Českého rozhlasu v cca 15.50h

Dakar – peklo na zemi!

A zvláště pro nováčky… Ano i my jsme si museli tak zvaně hrábnout až na dno, ale zaplať pánbůh (no ten nám na Dakar asi žádnou korunu nepřidá, ale budiš – říká se to), jsme stále v závodě!!!

Včerejší etapa, myslím že sedmá, už to přestávám vnímat, vedla ze Zoueratu do Ataru. Pro nás málem skončila na 85 km, kdy se naše Pajero zastavilo s naprosto spálenou spojkou. Za 5000 EUR vám ji vychválí, že je to to nejlepší pod sluncem a že karbon je prostě nezničitelná věc, ale stalo se… Už start byl zajímavý neboť prudký vítr nepřestával a naopak na planinách Sahary spíše zesiloval a měnil se v pravou pouštní bouři. Nic naplat, času málo… je jedenáct dopoledne a víme, že že další den je volný a tak máme ještě nějakou šanci zabojovat… S minimem nářadí (díky pane Leathermane za váš vynález nástrojového nože!!!) jsme měli ve čtyři odpoledne převodovku venku! Možná se to zdá jako sranda, ale uprostřed Sahary, kdy když si lehnete pod auto a máte za chvíli opískované úplně vše to fakt není sranda. Sundat ocharnou duralovou lyžinu, demontovat všechny přívody a zpětné hadice od chlazení, kardany, uvolnit řadící páky atd, atd… Chyběli nám imbusové klíče, ale naštěstí o necelý kilometr zpět zůstala stát jedna buggy, když okolo nás projelo tzv. koště – tedy náklaďák, který zametá trať a stahuje odpadlíky (museli jsme podepsat reverz pro pořadatele, že chceme zůstat u auta na pospas svému osudu), řekl nám její pilot, že v ní imbusy má a že si je samo můžeme půjčit. Super, vydali jsme se na výlet a během půl hoďky jsme byli zpět s kufříkem nářadí. To už padla noc a nám chybělo světlo. Rozhodli jsme se pokračovat se svítáním. Oprava spojky se provizorně povedla a v devět ráno jsme vyráželi. Byli jsme si vědomi, že musíme absolvovat kompletní trať, abychom nevynechali všechny GPS body a kontrolní stanoviště. Na nich samozřejmě již nikdo nebyl, ale v autě je „iritrak“ a na něm vše zaznamenáno. Byl to tvrdý oříšek, ale ve čtyři odpoledne jsme po zdolání rozježděných dun a velbloudí trávou dorazili do bivaku. Po jednáních s organizátory to vypadá, že budeme moci ráno startovat do další etapy! Možná tím jen prodlužujeme naše trápení, ale zkusit se to musí. Proto jsme tady! Bohužel závodní technika je nevyzpytatelná, ale my to nevzdáváme.
Včerejšek a dnešek nám ubral dost fyzických sil, ale myslím, že nás psychicky naopak hodně posilnil. Pokusíme se dnes co nejvíce naspat a zítra bojovat dál. Bude to ze zadních pozic, bude to těžké, ale stále žijeme a to je hlavní. Držte palce, budeme to potřebovat! Z Ataru se loučí a doufá v další zprávy z Nemy (pozítří – neboť bude zítra v Tichitu den bez asistence a nebudu mít přístup k netu a notebooku)

unavený Míla Janáček, který pozdravuje do Čech za celý tým OffROADSPORT CZ
14.1.2007 10:06
Dakar
Nooo tak to už začíná bejt mazec...ale palce držím ;)
14.1.2007 18:58
Milo-Dakar
No kluci mají teda vzrůšo. Moc držíme palce!
14.1.2007 19:56
zpráva Dakar
Slyšel jsem v rozhlase, žádná sranda.

14.1.2007 20:45
Dakar
rozodně si užívají.. kdyby měli spojku z Canonu, tak jim určo vydrží na věky :))
15.1.2007 21:58
Dakar
Ať vydržej!!! A Míla jistě bude mít i krásný reportky;)
15.1.2007 23:26
Dakar asi nefotí, ale mám čerstvou poštu :)
Zdravíme do Čech a přináším další souhrnou zprávu z posledních dvou etap! pěkný večer, ráno, den (záleží kdy se k tomu dostanete! :-) )

Maratónské etapy oddělily zrno od plev!

Naštěstí my jsme tímto sítem prošli bez ztráty květinky… Náročné etapy, které měly navíc „kouzlo“ toho, že mezi nimi nebyl servis, jsou za námi a my jsme stále ve hře! Zdá se to možná málo, ale když míjíte v nekonečných pískách Volkswageny do té doby vedoucího Giniela De Villierse či hned za ním jedoucího „el Matadora“ Carlose Sainze a dalších a dalších, je to víc než dost…

Bohužel jsme po našem výpadku v etapě ze Zoueratu do Ataru, kdy jsme na trati opravovali spojku (viz předchozí zpráva) a tudíž další den startovali až na konci pole, neboť právě od Mauretánie se již startuje systémem kdy jsou osobní vozy promíchány s náklaďáky. Nic naplat, vzali jsme to opět jako na začátku a řešili jedno auto za druhým. Náročná etapa do Tichitu byla nekonečná. Organizátoři nám nedali opravdu ani metr zadarmo a speciálku, která měřila bez pár metrů téměř 600km dojela většina aut za tmy. My jsme to měli díky startu až v jedenáct dopoledne jisté a tak jsme s tím i počítali. Ale nepočítali jsme s tím, že trať plná kamení a písku (co jiného lze v Africe čekat, že?!?:-) ), bude zamotaná tak, že jsme prakticky za celou dobu nezařadili vyšší než třetí převodový stupeň. Bylo to nekonečné, dvoje duny jsme zvládli bez větších problémů, ale lopatku a výjezdové plechy jsme použím museli. Nicméně to neznamenalo, jako u jiných hodiny kopání, ale jen lehká zaváhání a tak jsme se zde zdrželi opravdu pár minut a jeli dál. Tento nekonečný „trial“ končil 50 km dlouhým kličkováním v hlubokém písku mezi velbloudí trávou a my odečítali již každých 100 metrů. Po dvanáct a půl hodinách jsme dorazili do cíle! Hurá, unavení, ale šťastní jsme v cateringovém stanu padli za vlast někdy okolo půlnoci. Špinavý, tak jak jsme vylezli z auta, ale věděli jsme, že jsme zase o kus blíže cíli. Naše kličkování bylo i přes dva defekty a výměny kol úspěšné a vyneslo nám 51. příčku z této etapy. Po všech těch předjížděcích manévrech a hrabání se v rozježděných dunách jsme se těšili, že druhý den budeme startovat hned za první padesátkou. Omyl! Organizátoři si opravdu dělají co chtějí a tak jsme ráno koukali na startovní pořadí a našli se opět až na konci, přesně tak jako předchozí den…?!?:-( Nic naplat, bojujeme dál. Opět jsme tedy vyráželi po desáté dopoledne a Nema byla více jak 500 km daleko. Celé to byla speciálka, takže jsme měli opět před sebou všechny ty kamióny a „výletníky“, jak říkáme pomalu jedoucím vozům na trati. Mirek Zapletal, ještě ráno prošel auto. Vyměnili jsme vzduchový filtr, nafoukli odmáčklé kolo z dun, abychom měli do etapy alespoň dvě funkční rezervy a vyrazili na trať. Prvních dvacet kilometrů bylo náročných, neboť se díky prachu opravdu špatně předjíždělo, ale pak se to roztrhalo a nám se začalo dařit poměrně rychle dostávat dopředu. Oproti té předchozí trati byla tato fantastická. I když náročná a technická a místy opět „trialová“, většinou se dalo jet i v hlubokém písku a kolejích rychle a závěrečných zhruba 100 km po tvrdých štěrkových „skorocestách“. Kupodivu se nám podařilo dojet do cíle za světla a bylo z toho (alespoň myslím) skvělé 40. místo v této etapě a celkově se opět dereme nahoru a jsme na 55.místě absolutně. Nicméně podstatné je, že jsme stále v závodě a můžeme dál zažívat tu neopakovatelou atmosféru, která okolo tohoto závodu panuje. Prach, špína, pot, únava… to vše jde stranou! Jediné na co myslíme je přežít další den a dostat se tak opět blíže našemu cíli, kterým je Dakar! Teď již opět kluci pracují na autě a sčítají rány, které na něm za poslední dva dny přibyly. Doufejme, že vše zvládnou do rána dát do kupy, tak aby auto stálo na startu okruhové speciálky Nema – Nema.

Do čistých a útulných domovů a kanceláří zdraví sice špinavý a unavený, ale přesto spokojený

Míla Janáček za celý OffROADSPORT CZ tým
16.1.2007 07:48
Milo a Mirek
Makejte klucí ! :)
Ať vás nezradí technika a nepřejde dobrá nálada.;)
16.1.2007 10:58
DAKAR
zpravicky si muzete prihlasit vsichni na offroadsport.cz - moc hezkej web :DDDD
18.1.2007 16:03
Dakar
Ahoj, konečně zpět na netu (nové připojení), tak všechny zdravím a jdu fandit klukům!!! :) ..................
Ps. V týdnu jsem zastihla v TV Honzika Povýšila :), moc mu to slušelo!!
22.1.2007 10:22
dakar
šikovný kluci, dojeli, 5tí nováčci, prostě super ;)


TOPlist